בעלי עסקים המנהלים משרדים בגדלים שונים כשברצונם להעביר את משרדים פונים לחברות הובלות משרדים המתמחים בהובלות ספציפיות שכאלו, הסיבה שהתכנון שונה בין העברת דירות להעברת משרדים ובהליך ההתקשרות בין בעלי המשרדים למובילים.
מדוע יש לתאם פגישה מול נציג חברת הובלת משרדים?
מכיוון שמשרד שונה במהות שלו מדירה והובלת הציוד שלה, מהסיבות שמשרד המעוניין לבצע זאת חייב לשאול את עצמו איך לבחור חברת הובלות למשרדים כדי שהעסק או המשרד שלו יוכלו לחזור במהרה לעבודה תקינה ורציפה לאחר גמר מעבר הציוד, כי עיכוב כזה או אחר יכול לגרום לנזקים כספיים, או לדוגמא אם המוביל אינו יודע שיש להעביר גם ציוד מחשוב בזהירות עם מסכים עדינים, למחשוב וכלי הציוד העדינים רצוי שיישארו שלמים כי עליהם לחזור לפעילות תקינה לחלוטין במהרה במשרד, על נציג של החברה המובילה להגיע לפגישה מוקדמת מול אנשי המשרד כדי לוודא את סוג הדברים המועברים, הכמות שלהם כי בהתאם לכך יגבה התשלום על הובלת המשרד, כמובן שבהתאם לתיאום הפגישה גם סוג הרכב והאביזרים שעליו יילקחו בחשבון.
בחירת חברת הובלות משרדים הטיפים
כמו בכל העברת דירה, משרד, או ציוד אחר יש לבדוק שהחברה נראית ונשמעת אמינה בעצם זאת שיש ביטוח לחפצים המועברים, ובהתאם האם יש רישיון עסק להובלה לאותה חברת הובלת משרדים, האם הביטוח של התכולה המועברת אכן בתוקף, רצוי לבדוק במקביל לקבלת חוות דעת גם בעזרת חיפוש שם החברה באינטרנט וכמובן הצעות מחיר להעברת משרד מהסוג הרצוי לבעלי המשרד.
מה לא לעשות בעת בחירת חברת הובלת משרדים?
בנושא זה של הובלת משרדים או בנושאים אחרים של העברות של תכולת משרדים וגם דירות רצוי מאוד שלא להתלהב מהצעת המחיר הנמוכה ביותר מהסיבה שמה שהכי זול הוא בהתאם גם יהיה הבעייתי ביותר מבחינת ההתחייבות של בעל חברת ההובלות ועובדיה, כל מבקש המעבר לתכולת המשרד או במילים אחרות חסרים בתנאי ההסכם ואי מילוי התחייבויות כאלה ואחרות, אין לחתום עם חברה העוסקת בהובלות משרדים או בהובלות בכלל במידה והיא אינה מתחייבת על הבטחת הציוד בשלמותו בעת ההעברה, רצוי שדבר זה יהיה בכתב ולו בעבור ביטוח סטנדרטי לחלוטין, או לחברה שלא דואגת לספק ציוד מותאם לאריזת הציוד לכל סוג שרצוי בעבור כך, אין לבצע חתימת חוזה ללא ההתחייבות המוביל תאריך שבו קבעתם ובהתאם אין לדחות את חתימת הסכם ההובלה ליום האחרון של היעד להעברה.